Job 16 van 17


Report this listing

Solliciteren



Customer Accounting Administrator


Functie

Group S Management Services zoekt een Customer Accounting Administrator

Ben jij een cijferwonder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Heb je een sociaal karakter en een sterk gevoel van verantwoordelijkheid? Dan ben jij wellicht de Customer Service Administrator die we zoeken.

Functieomschrijving:

Als Customer Service Administrator (Accounting) binnen Group S ben jij de spil in het betalingsbeheer van klanten die zijn aangesloten bij onze organisatie. Je wordt de verbindende schakel tussen Group S, de Federale Overheidsdienst Financiën en de RSZ. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig beheren van financiële rekeningen, waarbij je proactief contact onderhoudt met sociale instanties en klanten. Je speelt een cruciale rol in het oplossen van betalingsvraagstukken en het verhelderen van klantvragen. Met jouw passie voor cijfers, sterke communicatieve vaardigheden en gevoel voor verantwoordelijkheid draag je bij aan een vlotte en transparante relatie met onze klanten.

Verantwoordelijkheden:

  • Beheren van betalingen van klanten naar de Federale Overheidsdienst Financiën en de RSZ.
  • Onderhouden van nauw contact met sociale instanties en klanten van Group S.
  • Oplossen van betalingsvraagstukken en verhelderen van klantvragen.
  • Financiële oplossingen of moeilijkheden kunnen vertalen in een programma
  • Nauwkeurig beheren van financiële rekeningen en administratieve processen.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor klanten met vragen omtrent betalingen en financiële aangelegenheden.
  • Samenwerken met gespecialiseerde collega's om een naadloze dienstverlening te garanderen.
  • Rapporteren aan het management over betalingsstatussen en eventuele knelpunten.

Jouw profiel

Vereisten

  • Je beschikt over een bachelorniveau en/of hebt relevante eerste werkervaring opgedaan.
  • Hands-on mentaliteit en klantgericht
  • Je hebt een sterk cijfermatig en redeneer - denkvermogen
  • Een sterk gevoel van verantwoordelijkheid en een reputatie voor nauwkeurigheid en precisie zijn jouw troeven.
  • Uitgebreide kennis van Windows, Word en Excel.
  • Goede communicatieve vaardigheden zijn vanzelfsprekend.
  • Kennis van sociale wetgeving is een waardevolle aanvulling.
  • Teamplayer
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Extralegale voordelen:

  • Bedrijfscomputer
  • Elektronische maaltijdcheques
  • Extra vakantiedagen
  • GSM-vergoeding
  • Hospitalisatieverzekering
  • Thuiswerkopties
  • Dagdienst
  • ma-vr
  • 13e maand
  • Jaarlijkse bonus
  • Vakantiegeld

Solliciteren

Fatima Van Snick
02 507 15 76
fatima.vansnick@groups.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht